Alla inlägg under december 2010

Av vstalhandske - 16 december 2010 14:02

Sitter här och fördriver tiden lite. Egentligen skulle jag ju behöva dona lite med disken men det hinner jag med lite senare. Lillprinsen ligger och sover ute i sin vagn. Var ju inte det lättaste att gå med vagnen i all den här snön men ska inte klaga :)
Lillsessan är på dagis och hjärtat är och donar på med sin skoter. Hoppas han blir klar med den idag så han kan börja med min snart ;) Inte för att jag kommer hinna köra så mycket skoter i vinter med tanke på lillprinsen men en sväng ska jag nog försöka hinna med! :D


Nu hoppas jag att jag får mina pengar av fk senast nästa vecka. Har fortfarande lite julklappar kvar :S Plus att jag måste köpa skor som jag kan ha på jul. Kunna ju inte ha klänningen jag skulle ha på mig så får tänka om lite. Måste ju få plats med boobsen och kunna amma smidigt.


 

Av vstalhandske - 14 december 2010 16:00

Luciafirande på lillsessans dagis. Hon ville tyvärr inte vara med och sjunga och gå i tåget. Lite blyg men hon har ju inte gått så länge på nya dagiset så det är ju inte så konstigt. Plus att har hon bestämt sig för en sak så är det bara så...Envis :D


 

Finaste flickan <3


  Tomtenisse måste ju ha bälte på sig ;)


  Lillprinsen fick låna tomteluvan.


Vad har jag gjort som förtjänar 2 så underbara barn <3

Av vstalhandske - 13 december 2010 13:30

Idag har min underbara dotter namnsdag.

Engla, Lucia, Elisabeth <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards