Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Namnsdag: Lucia

Av vstalhandske - 13 december 2010 13:30

Idag har min underbara dotter namnsdag.

Engla, Lucia, Elisabeth <3


 

 
 
Elin J

Elin J

16 december 2010 13:48

så fin!

http://extrem.blogg.se

vstalhandske

16 december 2010 13:50

Tack :)

 
Ingen bild

Fleischer

16 december 2010 13:50

Längesen nu gumman! Har ni flyttat?

Vad stor hon har blivit, helt otroligt! :)

vstalhandske

16 december 2010 13:51

Ja det får inte ta så här lång tid innan vi pratar med varann eller träffas tycker jag :p
Ja vi bor numera i Saltvik ;)

Båda växer så det knakar! :)

 
Ingen bild

Fleischer

16 december 2010 13:57

Nee, det får det inte göra, jag saknar ju dig lilla plutt :)
Saltvik, vart ligger det? Hus eller?

vstalhandske

16 december 2010 14:01

Jag saknar dig oxå puman. Sjukt mycket! :)
Man åker genom idenor. Vis havet ligger det. Jajamen nu bor vi äntligen i hus ;)

 
Ingen bild

fleischer

16 december 2010 19:08

Men vad kul för er. Speciellt när ni har barn :-) Själv har vi köpt våran drömkåk idag i Hälsingland! Vi är så lyckliga. Puss gumman

vstalhandske

20 december 2010 10:49

Så glad för eran skull gumman :) när får man veta vart kåken ligger då? ;)

 
Ingen bild

fleischer

20 december 2010 11:22

Ja vi är så glada och lyckliga! Huset ligger mellan gnarp och bergsjö, vid en liten tjärn! Det är så mysigt så jag håller på att smälla av :-P Stora ängar till kenta och skog så långt ögat når, han är överlycklig :-) Perfekt till en stor rottis! Du är välkommen sen gumman!

vstalhandske

20 december 2010 11:28

Det låter ju helt underbart gumman! Ja rottisar behöver ju lite att springa på ;) LÄngtar till jag kan komma och hälsa på :D Du är välkommen hit oxå såklart gumman!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vstalhandske - 15 januari 2011 00:09

Äntligen är jag klar med min nya blogg!!!!! :D Måste tacka linda för hjälpen så att jag fick fingrarna ur arslet ;)Jag kommer ha kvar den här men jag kommer inte skriva nå så ni får gärna följa den nya ;)Globus Ferri <---klicka så kommer ni till d...

Av vstalhandske - 13 januari 2011 09:38

Lillsessan är hemma med mig och lillprinsen idag. Hjärtat är på verkstan och donar med lastbilen.Vet inte riktigt vad jag och dom små ska göra idag. Gå ut iaf det vet jag...Är ju så fint väder! :DTror jag och lillsessan ska baka lite mer bröd oxå. De...

Av vstalhandske - 12 januari 2011 12:01

Håller på att göra en ny blogg, får se när den blir klar!

Av vstalhandske - 9 januari 2011 15:06


Hjärtat & Lillsessan är ute och åker skoter, lillprinsen ligger ute och sover i vagnen sen några timmar tillbaks. SÅ jag har bakat 2 limpor så nu har vi bröd så vi klarar oss en stund iaf ;) Tror jag ska väcka lillprinsen snart om han inte vaknar av ...

Av vstalhandske - 9 januari 2011 14:58


Bingolotto ikväll då! ;) Lite tantigt kanske men va fan, spelar man inte så kan man ju aldrig vinna nå :p   Så håll tummarna på att jag vinner (nånting) ikväll :D   När jag var liten så var han programledare :D ...

Ovido - Quiz & Flashcards