Alla inlägg under december 2010

Av vstalhandske - 30 december 2010 10:12

Hjärtat fyller 24år idag, grattis på honom! <3
Så innan folket kommer så måste jag baka med lillsessan (tigerkaka & kladdkakemuffins), dammsuga och plocka undan en massa saker, duscha. Bakar ingen tårta så den här gången får det bli en köpt hihi.


 Nu ska jag snart väcka hjärtat, han har jobbat inatt så han kom hem nu nån gång på morgonen, stackarn! Sen ska han in till stan en sväng (hoppas det blir en snabbis) för jag behöver lite hjälp här hemma.



Men lite morgon mys hinner man ju alltid med ;)

 

Av vstalhandske - 29 december 2010 20:17

Tack, Linda för att du handlade åt mig så jag kan baka imorn åt hjärtat!

(Han fyller år imorn, 24år! <3)

Jag får inte lägga ut bilder på honom så jag lägger ut en på våran son istället ;)


Tummen är bra den ;)






Av vstalhandske - 29 december 2010 20:13

Älskar min dotter grymt mycket men ibland är hon billig!
Varje kväll sen en liten tid tillbaks så tar det minst 1,5 timme för henne att somna. Spelar inge roll vad man gör! Hon lovar att hon ska sova sen så när man går och tittar till henne så är hon uppe och leker. Jag blir galen! Det som gått så bra att lägga henne förr...Men men det är ju bara en period och det kommer ju gå över :)


 

Av vstalhandske - 29 december 2010 20:00

Dom är så mysig med varann :) Visst kan det komma ett och annat tjuvnyp från lillsessan men det läre ju jämna ut sig när lillprinsen blir större ;)


 

Av vstalhandske - 29 december 2010 19:53

God Jul! (i efterskott).


  Lillsessan & Lillprinsen <3


  Lillprinsen <3


Lyckades tyvärr inte knäppa kort på bara lillsessan :/

Av vstalhandske - 23 december 2010 11:36

Idag åker vi till hassela och firar jul. Vi ska fira med hjärtats familj. Hans syster + familj brukar ha sin husvagn där så vi har hyrt en stuga med hans mamma & pappa, bror & hans sambo. Tur att stugan är stooor för annars hade vi fått klättra på varann!

Tar inte med mig nån dator så julbild på mina små troll kommer på söndag eller måndag.


(vi kommer hem på söndag)


Även att vi ska hälsa på min älskade farmor på juldagen <3



God Jul alla knäppa människor därute!

Av vstalhandske - 20 december 2010 11:51

Våran sjukt snälla granne tog sin traktor och ploga våran gård! Så nu är vi inte insnöade längre!!! :D Så snart blir det lunch och sen ska jag försöka få på lillsessan alla kläder så vi kan gå ut. Klä på lillprinsen hans kläder och lägga han i vagnen så han får sova ute medans jag och lillsessan skottar det lilla som är kvar och åker pulka från hennes "berg" :D

Av vstalhandske - 20 december 2010 10:56

Har inget emot att det snöar, tycker det är helt underbart!


Men tycker inte det är lika roligt att jag och ungarna är insnöad! Tänkte försöka ta mig ut och skotta men vette fåglarna hur jag ska lyckas.


 

Ovido - Quiz & Flashcards