Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Lillprinsen...

Av vstalhandske - 7 januari 2011 11:39

...älskar storasysters leksaker ;)

 

Så länge han är nöjd så är jag nöjd :D

 

 
 
Linda |Superfluffet|

Linda |Superfluffet|

7 januari 2011 13:48

Haha, jag älskar din sons miner! Speciellt den sista bilden, så obetalbara...

http://superfluffet.blogg.se

vstalhandske

7 januari 2011 21:43

haha han är bäst på att göra grimarser ;)

 
Svorskan

Svorskan

7 januari 2011 17:31

Det brukar vara så med de små, så länge de är nöjda funkar det mesta. :D

http://svorskan.se

vstalhandske

7 januari 2011 21:43

Precis :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vstalhandske - 15 januari 2011 00:09

Äntligen är jag klar med min nya blogg!!!!! :D Måste tacka linda för hjälpen så att jag fick fingrarna ur arslet ;)Jag kommer ha kvar den här men jag kommer inte skriva nå så ni får gärna följa den nya ;)Globus Ferri <---klicka så kommer ni till d...

Av vstalhandske - 13 januari 2011 09:38

Lillsessan är hemma med mig och lillprinsen idag. Hjärtat är på verkstan och donar med lastbilen.Vet inte riktigt vad jag och dom små ska göra idag. Gå ut iaf det vet jag...Är ju så fint väder! :DTror jag och lillsessan ska baka lite mer bröd oxå. De...

Av vstalhandske - 12 januari 2011 12:01

Håller på att göra en ny blogg, får se när den blir klar!

Av vstalhandske - 9 januari 2011 15:06


Hjärtat & Lillsessan är ute och åker skoter, lillprinsen ligger ute och sover i vagnen sen några timmar tillbaks. SÅ jag har bakat 2 limpor så nu har vi bröd så vi klarar oss en stund iaf ;) Tror jag ska väcka lillprinsen snart om han inte vaknar av ...

Av vstalhandske - 9 januari 2011 14:58


Bingolotto ikväll då! ;) Lite tantigt kanske men va fan, spelar man inte så kan man ju aldrig vinna nå :p   Så håll tummarna på att jag vinner (nånting) ikväll :D   När jag var liten så var han programledare :D ...

Ovido - Quiz & Flashcards