Alla inlägg under september 2010

Av vstalhandske - 13 september 2010 11:29

...tanke till den stackars tågchafför som körde ihjäl en 15årig tjej igår.
Tragiskt!

Av vstalhandske - 13 september 2010 11:22

Var på marknan i helgen. Gick inte alla dagar men dock lördag och söndag. Vi gick inte många timmar nån av dagarna (jag, lillsessan & hjärtat). Kan ju säga att det är ingen höjdare att vara hög gravid på marknan!

Men iaf träffade en massa människor som jag inte träffat på jätte länge.
Och det är inte helt fel!

Pengarna gick till:
Chips
Godis
Tröja till lillsessan
Body till bebis
Munkar
Kryddor
Korvar

Karusellåkning för lillsessan.

Men INTE blev det nå strumpor :O

Av vstalhandske - 10 september 2010 10:57

Nu har jag och lillsessan klivit upp ur sängen, lite sent kanske men fruktansvärt skönt!
Frukost i sängen och en massa mys är aldrig fel innan man kliver upp. Lillsessan sitter iofs fortfarande i sängen och leker med en telefonkatalog (!?)
Men hon kommer nog springandes snart och vill titta på nån film. För idag är det en riktig lat dag. Sitta inne och bara mysa med en film med lillsessan, bygga lite lego och klossar. Idag är det en mor & dotter mysar dag...tills hjärtat kommer hem för då ska vi till min farmor.


Näe nu ska jag fundera ut vad som kommer bli dagens lunch och sen skulle vi behöva handla...men det kan vänta till hjärtat kommer hem ;p


    

Av vstalhandske - 9 september 2010 13:56

Snart kommer hjärtat hem...mys!

 

Nu ska jag dammsuga (ev skura), hänga tvätt, starta en till tvättmaskin & ev städa badrummet.

 


Sen ikväll så ska jag & hjärtat träna på lite andning och massage inför förlossningen. Och även testa TENS-apparaten som jag hämtade ut igår.

Snart är det verkligen dags. Svårt att förstå!


Har även haft ett till "falskt alarm" idag på förmiddagen. Livmodern tränar för fullt. :)

Av vstalhandske - 9 september 2010 13:29

GRATTIS till körkortet Linda Dynemar!

Av vstalhandske - 9 september 2010 11:10

Nu ska jag slänga lillsessan i badet medans jag donar med lunchen. Vet inte riktigt vad det blir till lunch än men det märks :)
Just nu sitter jag gömd i en hög av massa teckningar som hon ritat till mig. Gofisen min <3


"Snart kommer min bebis och då måste jag ta hand om den"

Lillsessans kommentar på dagis den här veckan. Hon har koll på läget! Längtar till den lille kommer gör hon oxå. :)


 

Av vstalhandske - 9 september 2010 10:18

Håller tummarna för Linda idag!
Hon ska ha sin uppkörning idag :D
Jag vet att hon klarar det för hon kan ju köra bil. Annars hade ju aldrig körskolan bokat in den åt henne.
Men men hon är nervös och det kan jag förstå.

Tror på dig gumman!

<3

Av vstalhandske - 8 september 2010 12:10

En bok som man fyller i lite om graviditeten mm.
Ena halvan för mamman och andra halvan för pappan.

          

Ett par skor till mig :)

Super snygga enligt mig! :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards