Alla inlägg under november 2010

Av vstalhandske - 3 november 2010 12:49

Koppla aldrig in den andra datan igår. Tiden liksom bara försvann! Så nu sitter jag här med den bärbara som man typ får veva igång. *suck*

Första gången jag är hemma med båda barnen själv medans hjärtat jobbar. Skräck blandad förtjusning :D
Än så länge flyter det ju självklart på hur bra som helst. Nackdelen är ju att det regnar ute så vi hann bara vara ute en sväng innan lunch :(



Av vstalhandske - 2 november 2010 11:26

Skriver från den bärbara så har inga bilder plus att den är jätte seg så därför jag inte har nån lust att skriva en massa. Men förhoppningsvis så kopplar jag in den andra datorn ikväll så då ska jag försöka skriva lite mer.

Näe nu ska jag baka kärleksmums och hoppas på att lillprinsen sover en stund. Igår sov han nästan inget på hela dagen. Jätte kul...eller inte! Skulle tussa hela tiden så jag kunde inte göra nånting. Men hoppas jag får baka idag och göra klart lillsessans rum. :)

Bajs oxå...nu har pannan stannat så måste starta om den först innan jag kan börja baka.


Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards